jumlah datang menengok

Friday 21 December 2012

sekaranglah


assalamualaikummm 
dah tiga bulan ni tak update apa-apa kat blog . . 
tersangatlah sibuk sebenarnya . . dengan kerja yang berlambak. .
kelas full , assigment tinggi melangit . .
jadi saya ni tersangatlah kurang masa nak update perihal semasa.

so, pejam celik pejam celik sekarang dah study week . . 
jadi sekarang saya terlebih masa lah pulak . . 
hari-hari duduk melayan facebook jekan . . naik jemu la juga. .
tapi sekarang saya duk merathon tengok cerita yang tengah hangat tu . .
cerita apa yer ? kalau korang tak tahu , tak tahu lah apa saya nak cakap..
HAHAHAHAHa . .

korang tak layan ke drama ni ? sila layan yer ! hehehe . .
oklah . . disini saya nak ucap selamat menjawab peperiksaan 
kepada semua roomate saya , coursemate saya , jiran sebelah bilik saya,
jiran atas bilik saya, dan semua yang bakal menjawa peperiksaan . . 

SELAMAT BERCINTA DENGAN BUKU-BUKU . . 


No comments:

Post a Comment