jumlah datang menengok

Tuesday 29 May 2012

masterchef selebriti malaysia



assalamualaikum..
maybe cerita ni dah basi tapi say nak perangat balik supaya tak basi..
sekarangkan orang duduk bercakap pasai masterchef selebriti .
ini adelah salah satu usaha pihak astro untuk membuat kebajikan . .
selebriti-selebriti yang terlibat terdiri daripada latar
 belakang kerjaya yang berbeza..
seperti pelakon , penyanyi, pengacara , pakar motivasi, model and angkaswan 
pun ade jugak 0oke ~ hahaha

mereka yang terlibat ini mewakili beberapa badang kebajikan di MALAYSIA..
so nice bila kita tengok mereka ini bekerjasama untuk melakukan kebajikan..
pelbagai ragam dapat kita tengok.
rancangan ini disiarkan di ASTRO RIA
setiap SABTU HINGGA SELASA
jam 9PM-10PM...

di atas ialah mereka yang terlibat dalam masterchef selebriti ini..
dari kiri berdiri (dato fazly,sarah raisuddin,juliza adlizan,tomok,raja azmi,louisa chong
thanuja,soo wincci,azwan ali , dr faiz,serina redzuan)
duduk dari kiri (faroukhussain,karl shafiq,jehan miskin,salamiah hassan, angah) . .

so , untuk minggu yang pertama 


DOCTOR ANGKASAWAN kita telah tersingkir . .

jadi untuk minggu ke dua siapakah bakal tersingkir ?
sama-sama lah kita saksikan..hehehe

RAMALAN SAYA JUARA :
 i don't know why i choose him...
maybe sebab saya tengok macam dia ada ciri-ciri nak menang kot..
hehehe...fightingggggg !!


psst:/ bila tgk MSM ni baru tahu umur selebriti ni berapa . 
umur selebriti itu berapa .. haha...tapi saya terkejut,  bangga 
and apa-apa lah kat juliza adlizan...
muda saya bagitahu..saya ingat dalam 30-an..tapi ? hehe
memang awek muda lah dia..hehe..


No comments:

Post a Comment