jumlah datang menengok

Sunday 3 June 2012

luahan hati terpendam: sila jgn terase


assalamualaikum...
dramatik tak tittle tu? saje je.
hari ni saya tetiba teringat kat seorang budak ..
(luahan hati rindukan dia)
budak ni tersangatlah cute , comel , handsome dan sewaktu dengannya..
kalau siapa peminat shinee mesti pernah tengok hello baby
masa tahun 2009 law tak silap saya..
saya tersangatlah berkenan dengan baby yang shinee jaga tu..
sampai ke hari ini masih terbayang-bayang wajah dia..
terbayang-bayang dia sebut 'appa ! appa !

.
hari ini saya nak kongsi gambar wajah dia yang dahulu dan sekarang.
hope kamu semua enjoy

YOOGEUN :)

                                                                 
                                                   miss u my baby !


                                                   sayang saya sedih


                                                  dah macam minho appa

                                          
                                                           cute sangat

                                                               
                                                       like onew appa


macho kan ?


                                           bulatnya mata..pakai lens ye ?


time to sleep mummy


i like this pic ! baby with minho appa

and last pic...gambar 2012 my baby


semakin besar semakin handsome !

oklah itu sahaja untuk hari ini . . time kasih kerana sudi menonton . .



1 comment:

  1. appaaaaaaaaaaaaa..budak ni tersangatlah baik dgn minho..tp yg dpilih sslu kay appa...hehe...i like onwe appa..

    ReplyDelete