jumlah datang menengok

Tuesday, 29 May 2012

dia yang berumur 17..


 assalamualaikum...
dah tak tahu nak tulis apa dah..hahaha
gambar mandi kat air terjun sekayu pun tak ambik lagi daripada my frend
kalau ambik nanti , nak edit lagi kan ? jadi , kalau nak tengok tunggu ye. :-)

so, tangga 30 mei 1995 ,17 tahun lalu my mum selamat melahirlan a baby girl
yang di bagi nama nur asyiqin mokhtar...my adik yang paling bongsu..
so, hari ini 30 mei 2012 dia yang tak berapa nak bongsu tu 
telah berumur 17 tahun...nak ambik spm dah tahun ini..

why dia tak berapa nak bongsu ? sebab dia tak manja macam anak-anak bongus yang lain..
masa kecik-kecik dulu yelah manja,kami selalu panggil dia
"dulu senario , sekarangggggg ~manjaaaaaaaaa" hahaha..
so ,bila dah meningkat umur, dah tak bongsu jadinya..
selalu suruh kami panggil dia kak yong ..hahaha...

kakyong tu bermaksud kak long yang mcm abg long yang pegang kawasan tu..
hahaha..dia memang pala gilerrr!
so , apa-apa pun , selamat ulang tahun kelahiran yang ke 17
semoga pangjang umur, dmurahakn rezeki.
good luck in spm...


hahaha..gambar tiada kaitan, hiasan semata-mata..

masterchef selebriti malaysia



assalamualaikum..
maybe cerita ni dah basi tapi say nak perangat balik supaya tak basi..
sekarangkan orang duduk bercakap pasai masterchef selebriti .
ini adelah salah satu usaha pihak astro untuk membuat kebajikan . .
selebriti-selebriti yang terlibat terdiri daripada latar
 belakang kerjaya yang berbeza..
seperti pelakon , penyanyi, pengacara , pakar motivasi, model and angkaswan 
pun ade jugak 0oke ~ hahaha

mereka yang terlibat ini mewakili beberapa badang kebajikan di MALAYSIA..
so nice bila kita tengok mereka ini bekerjasama untuk melakukan kebajikan..
pelbagai ragam dapat kita tengok.
rancangan ini disiarkan di ASTRO RIA
setiap SABTU HINGGA SELASA
jam 9PM-10PM...

di atas ialah mereka yang terlibat dalam masterchef selebriti ini..
dari kiri berdiri (dato fazly,sarah raisuddin,juliza adlizan,tomok,raja azmi,louisa chong
thanuja,soo wincci,azwan ali , dr faiz,serina redzuan)
duduk dari kiri (faroukhussain,karl shafiq,jehan miskin,salamiah hassan, angah) . .

so , untuk minggu yang pertama 


DOCTOR ANGKASAWAN kita telah tersingkir . .

jadi untuk minggu ke dua siapakah bakal tersingkir ?
sama-sama lah kita saksikan..hehehe

RAMALAN SAYA JUARA :
 i don't know why i choose him...
maybe sebab saya tengok macam dia ada ciri-ciri nak menang kot..
hehehe...fightingggggg !!


psst:/ bila tgk MSM ni baru tahu umur selebriti ni berapa . 
umur selebriti itu berapa .. haha...tapi saya terkejut,  bangga 
and apa-apa lah kat juliza adlizan...
muda saya bagitahu..saya ingat dalam 30-an..tapi ? hehe
memang awek muda lah dia..hehe..